Opis
Helaas is de receptie niet 24 uur per dag geopend. Voor sommige diensten kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
- Drugo
- Airconditioning
- Verwarming
- Dodatne storitve
- Lift
- Schoonmaakpersoneel
- Recepcija
- 24-uursreceptie
- Parkirišče
- Parking
- Kadilci
- Roken is niet toegestaan
- Brezžični internet
- Gratis wifi
- Storitve
- Bagagebewaardienst
- Haardroger
- Ontbijt op de kamer
- Openbaar toilet
- Vergaderzaal
- Zakencentrum
- Restavracije
- Ontbijtbuffet
- Dostopnost
- Rolstoeltoegankelijk
- Prijava:/Odjava:
- #{ depositAmount } #{ depositCurrency } #{ depositType }
- #{ paymentMethods }
- #{ depositTime }
- : #{numberOfPersons}
- : #{floorNumber}
- #{ registryNumber }
Treba je upoštevati
#{ depositAmount } #{ depositCurrency } #{ depositType }
#{ paymentMethods }
#{ depositTime }
#{ keyCollection }
#{ registryNumber }
#{ nationalIdentificationCode }
Prihod
Odhod
Pristojbine vključene v končno ceno
Da Ne
Zelo dobro
Temelji na 1458 mnenja
Tišina v sobi
Lokacija
Sobe
Storitev
Kakovost - cena
Čiščenje
Ta namestitev izstopa po svojih dober čistilni servis
Prikazuje 5 predstavljenih mnenj od 1458 mnenj na Tripadvisor
T
Thomasv1925
29/04/2026
“Prima hotel”
Vriendelijke mensen. Als je iets vraagt, doen ze het meteen. Ontbijt best prima, beetje sober.
K
koloshkloos
Hoofddorp, The Netherlands
16/01/2019
“Top”
Op bezoek bij onze dochter, het nieuw hotel op top locatie, geen last van de weg, bus stopt in de buurt , winkels en restaurants nabij. Bedden prima, ook douche is goed. Goede uitvalswegen, geen parkeerplaats.
D
darry h
17/02/2018
“Ideaal gelegen”
Een hotel gelegen in een buurt die voorzien is van alle voorzieningen en eveneens dicht bij 2 underground stations die je snel naar alle plaatsen in de stad brengen. Met andere woorden een aanrader voor iemand die zoekt naar een goede verhoudin kwaliteit/prijs.
C
constanzab778
Utrecht, Nederland
29/11/2016
“Lang weekend”
De kamer was comfortabel goed bed de badkamer was ok geen klacht, internet was ok en gratis, de raam kan niet openen, jammer! Ontbijt was duur niet bijzonder, 2 straten vederloop is een goede café waar kan lekker eten en ontbijten, metro is tegenover van het hotel. Vriendelijk service.
F
fambaten
07/08/2018
“Nice hotel”
Mijn zoon en ik hadden een fantastische tijd in Londen. Het hotel was zeer goed en de ligging was perfect! Het bereik was goed naar het treinstation waardoor we ook snel bij de metro aankwamen en snel in Londen centrum waren. Zeker een aanrader!