Beschrijving
YHA London St Paul's tarjoaa pesulapalvelut ja ilta-aterioita tarjoilevan ravintolan, jolla on anniskeluoikeudet. St Paulin katedraalin bussipysäkille pääsee jalan 1 minuutissa ja St Paulin metroasemalle (Central-linja) 5 minuutissa.
Hostellin ravintola on hyvä paikka illallisen nauttimiseen, tai voit hyödyntää kahvilan tarjonnan. Päätä päiväsi nauttimalla muutama drinkki baarissa. Maksullinen aamiainen on tilattavissa.
- Overige
- Lämmitys
- Aanvullende diensten
- Hissi
- Pesula
- Pesulapalvelu
- Receptie
- 24 tunnin vastaanotto
- Vahtimestaripalvelu
- Vastaanoton pikkolopalvelu
- Entertainment
- Pelihuone
- TV-huone
- Parking
- Pysäköinti
- Rokers
- Savunilmaisin
- Tupakointi kielletty
- Diensten
- Huonepalvelu
- Kaapit
- Kahvi
- Kirjasto
- Kokoushuone
- Lipunmyynti
- Matkatavarasäilytys
- Myyntiautomaatit
- Pesula
- Postipalvelu
- Puutarha
- Retkien myyntipiste
- Silityspalvelu
- Yleiset kylpyhuonetilat
- Kinderen
- Lasten kerho
- Lautapelejä lapsille
- Leikkipuisto
- Bars
- Kahvi / tee yleisissä tiloissa
- Kahvila
- Sisäbaari
- Välipalabaari
- Restaurants
- Buffetaamiainen
- Tapahtuma- / juhlatilat
- Talen
- Englanti
- Italian
- Portugalin
- Ranskan
- Venäläinen
- englanti
- Inchecken/Uitchecken
- Waarborg:
- #{ depositAmount } #{ depositCurrency } #{ depositType }
- Betaalmethode: #{ paymentMethods }
- Datum van betaling: #{ depositTime }
- Algemeen
- Aantal personen: #{numberOfPersons}
- Verdieping: #{floorNumber}
- Toeristenregistratienummer:
- #{ registryNumber }
- Onze verhuur omvat:
- Energiekosten
- Schoonmaakkosten
- Administratiekosten en heffingen
Houd rekening met
Details van de waarborg
Waarborg:
#{ depositAmount } #{ depositCurrency } #{ depositType }
Betaalmethode:
#{ paymentMethods }
Datum van betaling:
#{ depositTime }
Sommige accommodaties kunnen borg vragen. Dit is niet inbegrepen in de prijs. Je betaald deze borg bij aankomst in de accommodatie en bij vertrek volledig wordt deze terugbetaald als er geen schade is opgetreden.
Aanvullende informatie
Sleutels ophalen
#{ keyCollection }
Toeristenregistratienummer:
#{ registryNumber }
Nationale Identificatiecode (CIN):
#{ nationalIdentificationCode }
Onze receptionisten zijn meertalig
Belastingen inbegrepen in de eindprijs
Ja Nee
Deze accommodatie heeft aanvullende informatie die u
hier kunt bekijken
Heel goed
Gebaseerd op 882 beoordelingen
Ligging
Stilte in de kamer
Kamers
Service
Prijs - kwaliteit
Schoonmaak
Deze accommodatie valt op omdat hij zich bevindt in het centrum van Londres
Toon 5 voornaamste beoordelingen van 882 Tripadvisor-beoordelingen
P
Paul P
York, Yhdistynyt kuningaskunta
23/01/2020
“Vau, mikä sijainti”
Tämä hostelli on ystävällinen, puhdas ja uskomattoman hyvällä paikalla. Siihen pääsee helposti erinomaisella Thameslink-rautatiepalvelulla, jossa Blackfriars ja City Thameslink -asemat ovat alle 5 minuutin kävelymatkan päässä. Hostelli on ihanteellisella paikalla vaeltaakseen Millenium Bridge -joen… Meer
S
steve15494063
Armagh, Yhdistynyt kuningaskunta
16/01/2020
“Kaunis rakennus, lämmin kutsuva erinomaisella paikalla”
Kaunis rakennus, lämmin rentouttava ilmapiiri. Sängyt niin mukavat ja lämpimät. Ilahduttavasti antanut pistokkeet jokaisessa sängyssä puhelimen lataamista varten. Wc: t tahraton ja paras paikka asua Lontoossa. Oleminen kadun vieressä. Paavalin tuomiokirkossa on niin rentouttavaa kuulla kellojen soi… Meer
A
AgusSanabria
Resistencia, Argentiina
03/01/2020
“Erinomainen!”
Huone oli erittäin siisti, yöpyimme 10 hengen huoneessa eikä siinä ollut mitään ongelmaa. Kylpyhuone oli huoneen ulkopuolella ja jaettiin toisen kanssa, mutta se oli hieno, aina puhdas. Myös suihku, ne on erotettu toisistaan niin hienoa. Yhteistilat olivat mukavia ja siistejä, wifi-palvelu toimii h… Meer
N
Nicoptr
Reggio Emilia, Italia
27/01/2020
“Yksi parhaista”
Olen ollut hyvä määrä hostelleja Lontoossa ja tämä on suosikkini. Erittäin hyvä sijainti, halpa, ystävällinen henkilökunta, huone on keskimääräistä suurempi ja puhdas. Ainoa kritiikki, jota voin kritisoida, on se, että viltti on liian raskas, joten heräsin pari kertaa lämmön takia
A
Abi1379
25/01/2020
“Erinomainen kokemus!”
Ainoa ongelma oli, että ei ollut käyttökelpoista keittiötä, jota en tiennyt, mutta henkilökunta oli niin ihanaa. Tunsin olevani vakavasti turvallinen. Heillä oli myös vegaaninen aamiaisvaihtoehto, joka oli erittäin maukasta! !