Popis
Helaas is de receptie niet 24 uur per dag geopend. Voor sommige diensten kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
- Ostatní
- Airconditioning
- Verwarming
- Další služby
- Lift
- Schoonmaakpersoneel
- Recepce
- 24-uursreceptie
- Parkování
- Parking
- Kouření
- Roken is niet toegestaan
- WiFi
- Gratis wifi
- Služby
- Bagagebewaardienst
- Haardroger
- Ontbijt op de kamer
- Openbaar toilet
- Vergaderzaal
- Zakencentrum
- Restaurace
- Ontbijtbuffet
- Dostupnost
- Rolstoeltoegankelijk
- Check in/Check out
- #{ depositAmount } #{ depositCurrency } #{ depositType }
- #{ paymentMethods }
- #{ depositTime }
- : #{numberOfPersons}
- : #{floorNumber}
- #{ registryNumber }
Ke zvážení
#{ depositAmount } #{ depositCurrency } #{ depositType }
#{ paymentMethods }
#{ depositTime }
#{ keyCollection }
#{ registryNumber }
#{ nationalIdentificationCode }
Příjezd
Odjezd
Poplatky jsou zahrnuty v konečné ceně
Ano Ne
Velmi dobré
Na základě 1458 názory
Ticho v pokoji
Umístění
Pokoje
Služba
Kvalita - cena
Úklid
Toto ubytování vybrané pro jeho dobrá úklidová služba
Zobrazeno 5 doporučených recenzí z celkového počtu 1458 recenzí na Tripadvisoru
T
Thomasv1925
29/04/2026
“Prima hotel”
Vriendelijke mensen. Als je iets vraagt, doen ze het meteen. Ontbijt best prima, beetje sober.
K
koloshkloos
Hoofddorp, The Netherlands
16/01/2019
“Top”
Op bezoek bij onze dochter, het nieuw hotel op top locatie, geen last van de weg, bus stopt in de buurt , winkels en restaurants nabij. Bedden prima, ook douche is goed. Goede uitvalswegen, geen parkeerplaats.
D
darry h
17/02/2018
“Ideaal gelegen”
Een hotel gelegen in een buurt die voorzien is van alle voorzieningen en eveneens dicht bij 2 underground stations die je snel naar alle plaatsen in de stad brengen. Met andere woorden een aanrader voor iemand die zoekt naar een goede verhoudin kwaliteit/prijs.
C
constanzab778
Utrecht, Nederland
29/11/2016
“Lang weekend”
De kamer was comfortabel goed bed de badkamer was ok geen klacht, internet was ok en gratis, de raam kan niet openen, jammer! Ontbijt was duur niet bijzonder, 2 straten vederloop is een goede café waar kan lekker eten en ontbijten, metro is tegenover van het hotel. Vriendelijk service.
F
fambaten
07/08/2018
“Nice hotel”
Mijn zoon en ik hadden een fantastische tijd in Londen. Het hotel was zeer goed en de ligging was perfect! Het bereik was goed naar het treinstation waardoor we ook snel bij de metro aankwamen en snel in Londen centrum waren. Zeker een aanrader!