Açıklama
Här får du tillgång tilll hyrcyklar och kan njuta av utsikten från terrassen och trädgården. Detta hotell har även gratis wi-fi och conciergetjänster.. Gäster har tillgång till bland annat business-service, reception (öppen dygnet runt) och bagageförvaring. Avgiftsfri parkering erbjuds på plats..
Hotel Ostria ligger i Kalamata på stranden, ett stenkast från Ionian Sea och en 2 minuters bilfärd från Kalamata Beach. Detta hotell vid stranden ligger 1,7 km från Municipal Railway Park of Kalamata och 2,4 km från Filoxenia Beach.. Avstånd avrundas till närmsta decimal. Ionian Sea - 0,1 km Kalamata Beach - 1,4 km Municipal Railway Park of Kalamata - 1,4 km Pantazopoulio kulturcentrum - 2,4 km Kalamata centralbibliotek - 2,5 km Filoxenia Beach - 2,5 km Kalamatas militärhistoriska museum - 2,7 km Messenias arkeologiska museum - 2,8 km Historical and Folklore Museum of Kalamata - 2,9 km Kalamata's Castle - 3 km Almyros Beach - 5,4 km Mikri Mantinias strand - 7,2 km Oasi Beach - 24,6 km Oros Vigles - 29 km Polilimnio Waterfalls - 34,9 km Hotel Ostria rekommenderar att du använder flygplatsen Kalamata (KLX-Kalamata Intl.) - 15,3 km . Nära Municipal Railway Park of Kalamata.
Du kan äta på hotellets restaurang, eller ta det lugnt på rummet med deras rumsservice (under begränsade tider). Släck törsten med din favoritdrink i boendets bar..
- Diğer
- Aire Acondicionado
- Calefacción
- Ek hizmetler
- Ascensor
- Lavandería
- Servicio de lavandería
- Servicio diario de camarera de piso
- Resepsiyon
- Recepción 24 horas
- Servicio de conserjería
- Eğlence
- Sala de TV
- Park yeri
- Cerca del hotel
- Gratis cerca del hotel
- Parking
- Evcil hayvanlar
- No admite mascotas
- Sigara içme
- Zonas para fumadores
- Wifi
- WiFi - gratis
- Hizmetler
- Alquiler de bicicletas
- Alquiler de coches
- Balcón
- Baño público
- Caja fuerte
- Centro de conferencias
- Centro de negocios
- Desayuno en la habitación
- Equipo de planchado
- Fax / Fotocopiadora
- Guardaequipaje
- Jardín
- Médico
- Prensa
- Salas de reuniones
- Secador
- Seguridad
- Servicio de despertador
- Servicio de habitaciones
- Solarium
- Supermercado (en el hotel)
- Terraza
- Venta de entradas
- Venta de excursiones
- Çocuklar
- Canales de televisión para niños
- Cuna
- Guardería
- Barlar
- Bar
- Cafetería
- Café / té en áreas comunes
- Snack-bar
- Restoranlar
- Desayuno Buffet
- Instalaciones para eventos/banquetes
- Etkinlikler
- Alquiler de bicicletas
- Erişilebilirlik
- Instalaciones para discapacitados
- Check-in/Check-out
- #{ depositAmount } #{ depositCurrency } #{ depositType }
- #{ paymentMethods }
- #{ depositTime }
- : #{numberOfPersons}
- : #{floorNumber}
- #{ registryNumber }
Unutmayın
#{ depositAmount } #{ depositCurrency } #{ depositType }
#{ paymentMethods }
#{ depositTime }
#{ keyCollection }
#{ registryNumber }
#{ nationalIdentificationCode }
Giriş
Çıkış
Nihai fiyata dahil olan ücretler
Evet Hayır
Bu konaklama hakkında ek bilgi bulunmaktadır ve
bunu buradan kontrol edebilirsiniz
Çok iyi
Dayalı 242 görüşler
Konum
Odadaki sessizlik
Odalar
Hizmet
Kalite - Fiyat:
Temizlik
Bu konaklama şurada olmakla öne çıkmaktadır merkezinde Kalamata
242 Tripadvisor yorumundan dikkat çekici 4 yorum gösteriliyor
N
nikkil722013
Montreal, Kanada
20/07/2019
“Fantastisk vistelse på Ostria”
Vi stannade här från 15 till 17 juli (rum 308). Det ligger mot stranden med massor av matsalar, kaffe- och dessertbutiker i närheten och en 20 minuters promenad till det Aristomenous shoppingområdet. Hotellet erbjuder en gratis kontinental frukost. Ägaren Eleni är mycket aktiv i lobbyn och hjälper … Daha çok
E
efkora
Aten, Grekland
06/10/2025
“Bra läge!”
Perfekt plats, precis vid stranden, i hjärtat av staden! Allt du kan behöva, (marknad, tavernor, barer, etc) , det är inom gångavstånd. Hisnande utsikt över Kalamata stranden. Mycket artig och vänlig personal! Rena, rymliga rum, väl luftkonditionerade, med grundläggande renovering och grundläggande… Daha çok
M
Maria O
04/07/2024
“ ”
A
alexbS2843FQ
Fakenham, Storbritannien
21/09/2023
“Fantastisk vistelse på ett härligt hotell, fördärvad av en oförskämd anställd!”
Jag skulle ha gett 5 stjärnor det är ett fantastiskt hotell, bra läge, vänlig personal - förutom en av receptionisterna (brassy blondin) som var oförskämd och antagonistisk. Den lilla mörkhåriga flickan i receptionen var mycket snäll och hjälpsam.